• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 17 شهریور 1398
کد مطلب : 77529
+
-

راه‌اندازی نخستین فروشگاه اینترنتی گل  در محلات

نخستین فروشگاه اینترنتی گل و گیاهان زینتی شهرستان محلات به همت یک واحد فناور مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور این شهرستان راه‌اندازی شد.

به گزارش ایرنا، مدیر سایت دیجی‌باغ محلات افزود: ۲۰۰ نوع گیاه آپارتمانی در این فروشگاه اینترنتی از طریق پست قابل تحویل به خانه مشتریان و همه سفارش‌ها با گارانتی است.

«محمد فروتن» ادامه داد: قیمت بالای گیاهان آپارتمانی و کمبود تنوع آنها از دغدغه‌های افراد علاقه‌مند گل و گیاه است و فروشگاه اینترنتی که ایده‌ای خلاق و فناور است توانسته این خلأ را پر کند.

وی بیان کرد: نبود فروشگاه آن‌لاین که بتواند با کیفیت بالا گل و گیاه سفارشی را به دست علاقه‌مندان برساند مشکلی جدی بود و چرخه توزیع گل و گیاه با این ایده خلاق با تأمین رضایت مشتری انجام می‌شود.

فروتن افزود: تضمین ارسال سالم، گم نشدن محموله یا ماندن گیاهان در باربری و حمل مناسب سفارش از مزایای خرید از این فروشگاه است.

وی ادامه داد: شناخت رفتارها و واکنش‌های گیاهان به گرما، سرما و تاریکی در طول مسیر انتقال محموله تا محل سفارش از مهم‌ترین بخش‌های ارسال گیاهان از طریق پست فروشگاه اینترنتی است که با سیستم بسته‌بندی اختصاصی تضمین می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید